031 316 392 info@pddravograd.com

V nedeljo 27.8. ob  6 uri smo se zbrali na avtobusni postaji v Dravogradu.

S kombijem, smo se odpeljali v smeri Mežice, tu se nam je pridružil 9. potnik, pot smo nadaljevali do mejnega prehoda Reht, preko Avstrije, skozi predor karavnke in prispeli v Mojstrano

okrog 8ure. Druga skupina 5. pohodnikov se je z osebnim avtomobilom odpeljala iz Celja in se nam pridružila v Mojstrani. Pot smo nadaljevali v dolino Kot. 14. pohodnikov se je podal

na pot iz doline Kot ob 10 uri. V prvem delu smo se vzpenjali po gozdni poti in prispeli v skalnato pobočje. Pri oblem kamnu smo naredili daljši postanek in okrepčilo.

DSC03825 resize

Nadaljevali smo pot do Staničeva koče, ob 14uri smo prispeli do koče kjer je sledil počitek in okrepčilo. Po sklalnati poti smo prispeli do Kredarice ob 16,30 uri. Dan je bil lep sončen,

napoved za naslednji dan, poslabšanje vremena. Odločili smo se za vzpon na vrh Triglava on 16,30 uri. Pripravili smo se za vzpon, v koloni smo krenili po zavarovani poti na vrh Triglava.

Vsi pohodniki so bili dobro pripravljeni, vzpon je potekal tekoče, z pohodniki, ki so se spuščali z vrha smo se varno in organizirano nemali. Na vrh Triglav smo prispeli ob 18 uri, opravili

skupinski posnetek, krst pohodnikov, ki so se prvič povzpeli na vrh Triglava in postali pravi Slovenci (trije prvič na vrhu Triglava). Spust je potekal brez zapletov na kočo Kredarico smo

prispeli ob 19,30 uri in zaključili uspešen pohodniški dan.

DSC03847 resize

Ob 6 uri 28.8. smo se zbudili v lepo jutro s sončnim vzhodom, zajtrkovali in se pripravili za spust v dolino. Naša pot je vodila v dolino Krme, markirana 3,30 ure. V skupini smo se spuščali

po lepo urejeni poti, sonce nas je grelo. Med potjo smo opravili par postankov, ob 12 uri smo prispeli do Kovinarske koče v dolini Krme. Z kombijem in osebnim avtom smo se popeljali

v Jesenice, kje smo si privoščili kosilo. Tu se je naša pot ločila za Dravograd in Celje. V Dravograd smo prispeli ob 17uri. Opravili smo lep pohod, ki je bil v zadovoljstvo vsem

udeležencem pohoda. Ves čas pohoda nas je spremljalo lepo vreme, nenavadno toplo  za visokogorje.