031 316 392 info@pddravograd.com

Sv. Višarji - Kamniti Lovec 2071m

V Dravogradu smo se ob 7 uri zbrali pri oglasni deski PD Dravograd. Devet pohodnikov, smo se vkrcali v kombi in se odpeljali v smeri mejnega prehoda Vič,

nadaljevali vožnjo v smeri Grifna, Celovca, Beljaka, Trbiža in parkirali pri spodnji postaji gondole za Sv. Višarje. Z gondolo smo se popeljali na SV. Višarje na

višini 1760 m kjer je postavljena romarska cerkvica in gostinski objekti. OB 10 uri smo se udeležili Svete maše , ki je bila v treh jezikih (Slovenskem,

Italijanskem in Nemškem). Po končani maši smo si privoščili malico in se pripravili za pohod. Ob 12,30 uri smo se podali na pot na Kamniti Lovec.

Planinka pot nas je v prvem delu vodila skozi macesnov gozd in travnato pobočje, posejano s planinskim cvetjem. Po lepo urejeni poti smo se vzpenjali,

med potjo smo srečali veliko pohodnikov, ki so se vračali z vrha. Prispeli smo do vzpona, ki je varovan z jeklenicami v dolžini cca. 200 m, zanesljivo smo

premagali varovani vzpon in se povzpeli na vrh Kamnitega Lovca. Na vrhu smo opravili skupinski posnetek, se razgledali po okoliških vrhovi, okrepčali in

se vrnili po isti poti na Sv. Višarje. Ob 15 uri smo se z gondolo spustili nazaj v dolino. Z kombijem smo se popeljali nazaj domov, z vmesnimi postanki smo

v Dravograd prispeli ob 18,30 uri.